Landat hemma

Publicerad 2015-02-01 14:23:01 i Angelica Karlssons inlägg,

Nu har jag äntligen landat hemma efter att ha vart i stallet en sväng. Jag var stallet 2,5 timma utan att rida. Vi var på en kort promenad och jag pysslade med mina saker lite. Alltså jag är så förundrad över hur nöjd Jane är nu. Hon ser helt otroligt nöjd ut och det värmer så i hjärtat. Jane var så pigg när vi var ute på promenaden och pinnade på glatt i snön så jag hann nästan inte med henne. Nu ser jag fram emot lite promenader och mycket prat i stallet en härliga personer. 

Just nu sitter jag och tar det lugnt efter att jag har packat upp lite saker, flyttat lite på möblerna så att jag får det lite mer mig och eldar i kaminen. Jag hade även tänkt mig att dra igång Angelicas styling på min lilla stuga så det blir ännu mer mig. Jag lovar att jag filmar igenom huset när jag fått ordning på allt så ni får se hur det ser ut. Stallet filmade jag inte i idag eftersom alla var i stallet och vi pratade non-stop, haha.

En bild från promenaden. Det är fyra hästar i stallet varav tre är skimmlar och en svart. Den svarta är 3,5 år och håller på att lära sig att få längre än 50 m från stallet med ryttare (inte jättelång promenad med andra ord). Vi var alltså med som socialt stöd för lillpojken. :)

 

Kommentarer

Postat av: Isabelle Johansson

Publicerad 2015-02-02 07:51:44

Mysigt och rida ut så länge! Hoppas din vecka blir superbra!

Svar: Ja det är det verkligen! :) Tack detsamma!
Angelica Karlsson & Jalonen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela