Hästig inspo till hemmet

Publicerad 2015-01-12 20:24:49 i Angelica Karlssons inlägg, Wanties,

Jag har hittat hur mycket roligt och inspirerande grejor till hemmet. Bästa är att man får med sig det bästa stället i världen, stallet, in i hemmet på ett snyggt och dekorativt sätt. Jag kan sitta och leta inspiration i timmar och bara vilja se mer hela tiden. Det bästa med detta är att man billigt kan gör dessa saker. Med gammla hästskor och bett så kan man enkelt göra dessa saket och visst blir det snyggt?!

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: saga

Publicerad 2015-01-12 20:39:21

Jag tycker det var jättesnyggt! :D

Svar: Eller hur? En del är tanken att jag ska göra faktiskt. Menar jag har ett antal bett som bara ligger och skräpar. :) Skor får man ju varje gång man skor hästen om man ber snällt. ;)
Angelica Karlsson & Jalonen

Postat av: Hannah S.

Publicerad 2015-01-12 21:04:21

Har aldrig tänkt på det men var ju riktigt snyggt faktiskt! Kanske man borde pröva på nånting sånt :)

Svar: Inte jag heller men kom bara in på detta på Pintrest! Helt underbart där kan man sitta i timmar! :D
Angelica Karlsson & Jalonen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela