Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta

Publicerad 2015-01-14 07:10:00 i Angelica Karlssons inlägg,

Jag sitter och funderar på vad jag kan göra för inlägg som verkligen visar mina åsikter men det är så svårt. Jag är en person som är väldigt öppen av mig för nya saker. Jag har inget emot NH, engelsk ridning, western eller distans. De andra sporterna är jag inte insatt i och då vill jag inte yttra mig om det. Vuxenpoäng till mig.
Här igenom kan jag inte skriva så mycket åsiktsinlägg om olika grenar då får man gå över på utrustning men jag är en person som läser och studerar innan jag uttrycker mig. Då betyder det att jag behöver hitta en bra och pålitlig text om hur utrustningen påverkar hästen vilket inte heller blir det lättaste och utan detta blir det svårt för mig att uttrycka mina åsikter.
Hur kan man då med dessa förutsättningar skriva bra åsiktsinlägg? Man vill ju ge sin fakta rätt och man vill få fram vad det är man inte tycker är okej och varför.
 
Hur skulle ni tänka om ni satt i denna sitsen när ni skulle skriva åsiktsinlägg?
 
 
/Karlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela