Myspys

Publicerad 2015-01-25 12:42:45 i Angelica Karlssons inlägg,

Idag kände jag att knät var på bättre humör så jag tog in Jane och pysslade och kände igenom hela henne och friserade henne lite. Jag borstade väldigt nogrant igenom henne och pysslade. Vi myste sedan i hagen när vi var själva och busade lite och tog selfies haha!
Jane är inte så bra på selfisar men det får helt enkelt gå, dom blir så charmiga! Knät värker rätt friskt efter att man gått runt och sedan att man har gått i trappor med mera så det blir lite stilla ett tag nu och då ska jag väl försöka plugga och få färdigt trädgården.. Hoppas jag kan få ordning på den..
 
Hur ser eran dag ut? Och glöm inte Frågestunden!
 
 
Jane ser ut att ha väldigt långa öron på denna bild.. Haha sötnos!

Kommentarer

Postat av: Robex Lundgren

Publicerad 2015-01-25 13:54:20

cool bild

Svar: Tack! :)
Angelica Karlsson & Jalonen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela