Pannbandsbeställning

Publicerad 2015-01-17 09:27:17 i Angelica Karlssons inlägg,

Jag har lagt upp en bild på ett pannband jag gjord själv och då var det en tjej som skrev till mig och ville ha ett liknande. Jag kände varför inte? Jag har ju trots allt pannband över som inte är i Janes storlek och det var skönt att göra något annat för en gång skull än att bara sitta och kolla på film eller något. Med ett ganska djupt stick i fingret av nålen och ett gott samvete så blev det ett pannband och ett väldigt snyggt också! :D
Av tjejen som ska ha det fick jag höra att det var ASSNYGGT, värmer i hjärtat!
 
Ska ta bättre bilder på det senare när batteriet till kameran laddats.. ;)
 

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2015-01-18 20:22:28

jättefint :)
Använder du pannband som redan har en utskuren fåra eller?

Svar: Tack! :)Ja precis. Köpte lädret färdigt eller vad man ska säga och syr jag bara dit pärlorna. :)
Angelica Karlsson & Jalonen

Postat av: Lina

Publicerad 2015-01-18 21:47:09

Det där var verkligen super snyggt =)

Svar: Tack så mycket! Är jätte nöjd med det :D
Angelica Karlsson & Jalonen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela