Dagens Wantie

Publicerad 2015-01-16 11:25:16 i Angelica Karlssons inlägg, Wanties, Åsikter,

Jag har länge velat ha ett High Jump från PS of Sweden och med ludd på näsan såklart. Jag står dock i ett vägval där eftersom det endsat finns i COB och jag vet inte alls om Jane kan ha det. Vore ju lite synd att köpa ett så dyrt träns och sedan passar det inte.. Eller hur? Sedan är jag rädd att det är för mycket på Jane. Eftersom hon har ganska nätt huvud så vill jag inte har för mycket grejer på hennes huvud..
 
Mina erfarenheter av PS of Sweden när jag har vart i deras monter på GHS var inte de bästa, jag tycker inte att jag blev bemött bra. Jag ville ha hjälp med storlekarna på tränsen eftersom jag tnkte köpa ett och så fick jag bara till svar. Jag kan skaffa ett måttband så kan du bara mäta och sedan fick jag inget måttband. Jaha jag bad om hjälp för att jag ville ha det annars hade jag tagit med mig ett eget mått band..
Kan säga att jag vände på klacken och gick, jag vill inte gynna sånt utan jag vill gynna de som har bra kundbemötande. Men samtidigt vill jag verkligen ha detta träns. Snacka om i-landsproblem.. ;)
 
 

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2015-01-16 11:32:53

Åh det är så fruktansvärt snyggt!! Har hört att hästarna får mycket bättre luft i detta tränset!

Svar: Ja visst är det! Ja sedan är det inte helt olikt micklem och på det tränset gillar jag utformningen väldigt mycket :)
Angelica Karlsson & Jalonen

Postat av: nikki

Publicerad 2015-01-16 11:57:47

Jag har även härt att många haft peoblem med kvalitén, att sömmar speicker efter en användning etc. Jag har också alltid velat ha ett PS träns, men ska sattsa på dyon eller micklem istället. Inte så mycket "krimskrams" haha

Svar: Ja jag har också läst lite sånt.. Inte kul att lägga 2300 kr och så ska det gå sönder.. :( Jag har ju micklem nu och är rätt nöjd med det tyvärr är lädret inte helt 100 på det heller tycker inte jag. Micklem har ju inte heller jätte brett nackstycke vilket jag skulle kunna önska mig annars. :)
Angelica Karlsson & Jalonen

Postat av: Amanda

Publicerad 2015-01-16 12:15:12

Hej! Vilken fin blogg du har! :) En blogg jag ska fortsätta läsa! :)
Kika gärna in på min blogg där vi har en bloggtävling med priser värde över 1500kr (hästsaker) och en tävling där du kan vinna en länk inför 8500kr www.nouw.com/equis
Kram från Amanda på Equis

Svar: Åh tack vad kul att höra! :D Har vart inne och kikat några gånger på eran blogg och den är värd att komma tillbaka till! :D Kram
Angelica Karlsson & Jalonen

Postat av: Divorce your horse

Publicerad 2015-01-16 12:24:30

Trevlig blogg! Här kommer jag att titta in igen :)

Svar: Tack! Vad kul! Har läst lite på din blogg också och riktigt kul måste jag säga! :D
Angelica Karlsson & Jalonen

Postat av: Emilia Jansson

Publicerad 2015-01-16 13:22:07

Jag har ett i stl COB åt min ponny och han har stl COB annars, de är rätt små i storleken :)

Svar: Okej, Jane har ponny på vissa träns och COB på andra så det är sjukt svårt. På micklem har hon tex COB men på mitt dressyr träns har hon Ponny. Haha inte lätt inte!
Angelica Karlsson & Jalonen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela