Min fina stjärna!

Publicerad 2015-01-21 13:38:00 i Angelica Karlssons inlägg,

Åkte ut till stallet och tog lite kort på Jane jag får se om det blev några bra. Glömde mina glasslock för att göra snösulor så det blev ju inte något speciellt gjort mer än fotografering. Inget speciellt hände, Jane skötte sig fint coh allt var frid och fröjd.
Eftersom det snöade ute och Jane var utan täcke när jag fotograferade henne så tänkte jag att hon skulle få stå i gången och torka med ett fleecetäcke på sig. Jag gick ut och hämtade skottkärran som står utanför stall dörren. Eftersom det inte blivit skottat ute så halkade jag rätt friskt på tillpackad snö under nysnön och slog i mitt knä och fick handtaget på skottkärran i bröstet som tur var. Att ramla på knäna får bara inte hända mig. Jag ahr problem med knäna sedan innan och det gjorde så ont så jag stod och STORTJÖT utanför stallet och svor mer än jag någonsin gjort i hela mitt liv och fick ringa David och säga åt honom att komma och hjälpa mig. Stckarn fick släppa ut Jane, fixa hennes kraftfoder och hjälpa mig med höet och sedan sopa hela stallgången. 
Jag ligger just nu i sängen och det gör så förbannat ont i mitt knä, jag har inget skrapsår på knät så det är inget sånt som gör ont. Hoppas verkligen att jag slipper åka in och kolla upp det.. Jävla skit..

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Felicia Ericsson

Publicerad 2015-01-21 15:37:01

så söööt ❤

Svar: Tack visst är hon? :)♡
Angelica Karlsson & Jalonen

Postat av: Hanna

Publicerad 2015-01-21 17:34:16

Gud va sött :)
Super fin blogg <3

Svar: Tack, visst är hon? :DTack så mycket! <3
Angelica Karlsson & Jalonen

Postat av: bella

Publicerad 2015-01-22 07:45:34

ååh vilken sötnos! :D

Svar: Tack! Ja hon är riktigt charmig!! 😊
Angelica Karlsson & Jalonen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela