Sprida glädje

Publicerad 2015-01-13 14:08:00 i Angelica Jalonens inlägg, Angelica Karlssons inlägg, Equu A,

Ja, jag skrev ju här om dagen att ni skulle dela med er av ert bästa hästminne. Ni var några stycken som delade med er av riktigt härliga historier, roligt!
Jag ska dela med mig av alla härliga minnen och hoppas på att det peppar, inspirerar eller i alla fall gör att någon mer får en varm härlig känsla i kroppen!
Jag rekomenderar er dessutom att kika in på bloggarna, de är båda riktigt fina!
 
 

Ebba Carlström

Hej!
Mitt bästa minne är nog när jag sommaren 2013 vart på ridläger.Det var inte som ett vanligt läger utan man gjorde lite vad man behöver träna på.Gemenskapen var så stor och alla var med alla,samma med hästarna. Så mycket som jag lärde mig under den veckan hade jag verkligen nytta av senare. Åker som tur är dit i sommar igen :)

Camilla

Mitt bästa hästminne var nog ändå när jag lastade ur min häst på Ribbersborgs stranden i Malmö för att få visa upp honom på Malmö City horse show 2012<3 en stor dröm som gick i upplevelse, jag har nog aldrig vart stoltare som hästägare än just då :D :D

Juli

Jag tror det var för... fyra-fem år sedan. Det var sommar och luften var varm, hästarna var på bete. Min familj och jag skulle iväg tidigt men jag vaknade klockan fem och bestämde mig för att cykla till hästarna. Klockan halv sex var jag hos hästarna och jag hade tagit ut min häst. När hon var färdig sadlad och tränsad gav vi oss ut. Dimman låg tjockt över ängarna och snart kom vi fram till en sjö som låg nära sommarbetet. Det låg dimma över sjön och när vi red förbi flög det upp flera tiotals ankor ur sjön. Lugnet gick

Kommentarer

Postat av: camilla alkman

Publicerad 2015-01-13 19:29:23

Tack :D detsamma, superfin blogg <3

Svar: tack! :D
Angelica Karlsson & Jalonen

Postat av: Ebba Carlström

Publicerad 2015-01-13 21:45:25

Hej,jag hat en blogg men den ville inte skriva den men iallafall så är de
Allafyrahovar.blogg.se

Svar: okej, då lägger jag till det :)
Angelica Karlsson & Jalonen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela