Svacka

Publicerad 2015-01-29 22:19:12 i Angelica Jalonens inlägg,

Ja, som rubriken lyder är jag och Lâse inne i en liten formsvacka för tillfället. Jag rider mestadels som en kratta och Lâse hoppar för varenda liten sten varvat med att det känns som om hon har tuggummi under fötterna.. Skulle verkligen behöva en tränare som stod i mitten och kommenterade min ridning. Men går inte hästen på släpet finns det inte så mycket att göra. 
Jag hoppas på att detta är över snarast så vi kan jobba oss mot en topp igen. Just idag lever jag på hoppet om att efter en svacka blir det ofta lite bättre än vad det var innan, vi blir lite starkare, både som individer och som ett team.
Med detta säger jag godnatt för idag.
Dröm sött alla bloggläsare!  
 

Kommentarer

Postat av: Nikki

Publicerad 2015-01-30 10:52:37

När jag kommer på visit så ska jag träna röven ur dig! Du kommer önska att grisjäveln aldrig kom ;););) å Lasse kommer hata mig!:p

Svar: Haha jag längtar! ;)
Angelica Karlsson & Jalonen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela