Wanties - Stövlar

Publicerad 2015-01-17 07:07:00 i Angelica Karlssons inlägg, Wanties,

Såg ett antal snygga stövlar från DeNiro Boot och jag måste säga att det finns en hel del snygga som faktiskt sticker ut mer eller mindre.
 
Mina favoriter är de som har graveringar i lädret och reptilmönster i lack. Oj vad snyggt det är! Sedan har vi dom som verkligen sticker ut och det är dom med blommor på skaftet. Alltså jag ÄLSKAR dom, vet inte om jag skulle köpa dem men attans vad snygga dom är! 
 
 

Kommentarer

Postat av: Divorce your horse

Publicerad 2015-01-17 11:20:46

Många snygga stövlar! :)

Svar: Ja eller hur :D
Angelica Karlsson & Jalonen

Postat av: Nikki

Publicerad 2015-01-20 22:52:41

Då föredrar jag hellre Parlanti :) men de e en smaksak, jag älskar parlanti för de kan man designa exakt hur man vill :) kanske man kan med dessa med?

Svar: Åg det får jag kika på! Jag vet inte gick in på deras sida och såg dessa färdiga :)
Angelica Karlsson & Jalonen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela