Är det bara jag?

Publicerad 2015-01-28 14:00:00 i Angelica Jalonens inlägg, Bitterfittan,

Det finns en sak jag inte förstår. 
 
Ser inte folk hur illa det ser ut? Jag pratar såklart om alla dessa pannband som sitter på tok för långt ner. 
Jag respekterar såklart er åsikt om ni tycker det är fint men jag tycker då inte att det ser så värst bra ut.
Jag tänker framför allt på alla PS träns, dom är säkert jättebra det säger jag inget om, men som sagt pannbanden. Sedan när ska dom sitta så långt ner? Av tränsen på deras hemsida hittade jag två stycken där jag tycker pannbandet sitter bra.
Jag tycker att pannbandet skall sitta så långt upp det går
Krille får vara modell:
 
 
Sitter det längre ner ser det bara konstigt ut. Hästens huvud ser konstigt ihoptryckt ut. FET diss från mig.
 
Är det någon mer än jag som uppmärksammat detta? Håller ni med mig eller inte?

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2015-01-28 17:16:36

Sv; Jaaaaaaaaaaa! :)

Håller med dig helt. Inte alls fint med pannband som sitter för långt ner. :)
Kram från Amanda på Equis

Postat av: Sara

Publicerad 2015-01-28 17:34:20

sv: Tack! :D

Postat av: Linda

Publicerad 2015-01-28 19:08:03

fin bild!

Postat av: Hanna Victoria Sahlqvist

Publicerad 2015-01-28 21:26:20

Naah, tycker tvärtom :)
Kram

Svar: Smaken är som baken ^^ och tur är väl det :)
Angelica Karlsson & Jalonen

Postat av: Marie

Publicerad 2015-01-29 00:28:25

Jag tänker nog mer funktion här. Risken är att nerverna strax nedanför öronen får sig en törn om en placerar ett kort pannband för högt t.ex..

Svar: jag förstår hur du tänker. Självklart förutsätter jag att man har rätt storlek på sin utrustning. Ett för kort pannband långt ner kan istället dra upp sidostyckena mot ögonen.
Angelica Karlsson & Jalonen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela