Dagens Wanties - Bootsdrömmar

Publicerad 2015-01-22 16:05:18 i Wanties,

Jag har faktiskt en hel del boots som jag skulle vilja ha till Jane. Jag tänkte jag lägger upp dessa med en förklaring till hur jag sjulle tänka mig matcha med dom.
Det kommer att bli mycket brunt då jag älskar den färgen Jag vill gärna inte ha en hel outfit i någon skrikande färg utan kör gärna med naturnära färger och sedan får de starka färgerna bli inslag för att liva upp outfiten.


Dessa silvriga boots från Glöökler är ju bara så snygga! Jag skulle ha ett schabrak som är grått med silvriga passpoaler och gråa lindor på Jane. Själv skulle jag ha gråa byxor och en piké (su tänker jag sommar inlägget igenom) i någon stark färg tex rosa. Just för att få in en färgklick.
 
Ett par boots i en enkel naturnära färg från Catago som ska ge en ren outfit. Jane skulle få ha ett beiget schabrak med brunt kantband och brun & guldig passpoal, hennes benlindor skulle vara beiga. Jag skulle ha ett par bruna ridbyxor och en beige piké med bruna detaljer.
 
Gröna boots från Catago för att göra en mer färggrann outfit. Här vill jag gärna fortsätta med det bruna upp i schabraket. Jag skulle kunna tänka mig ett grönt schabrak med bruna detaljer. Gröna benlindor. Jag skulle satsa på att ha bruna ridbyxor med en grön/brun piké.
 
 
Boots i koppar från Catago. Även dena outfit blir brun. Men med mer metallic detaljer på utrustningen. Så som schabraket skulle ha passpoal i kopparfärg och andra detaljer på pikén med mera.
 
 
Här är ett par väldigt snygga boots i giraffmönster (?) från Horse Guard. Denna oufit blir beige till sörsta delen med inslag av brunt såklart. Man kan säga att jag skulla byta de bruna mot dessa och sedan ändra så att jag har beiga ridbyxor och en brun piké istället.

Kommentarer

Postat av: Annie Johansson

Publicerad 2015-01-22 16:19:44

De silvriga o kopparfärgade bootsen var snyggast ! :D

Svar: Ja de står högt på önskelistan faktiskt :D
Angelica Karlsson & Jalonen

Postat av: Lydia

Publicerad 2015-01-22 22:08:19

Dom silver-glittriga var skitsnygga :)

Svar: Eller hur!? Snacka om en flashig dressyroutfit! :D
Angelica Karlsson & Jalonen

Postat av: Nikki

Publicerad 2015-01-22 23:04:01

Veredus ball skydd är to die for!!! Checkat in dom?

Svar: Nä inte mer än att jag bläddrat förbi dom när jag kollat skydd ;)
Angelica Karlsson & Jalonen

Postat av: Sofiaeriksson.blogg.se

Publicerad 2015-01-23 10:21:20

Alla är to die for :D

Svar: Ja, kanske det blir ett nytt samlingsberoende här? haha!
Angelica Karlsson & Jalonen

Postat av: Isabella

Publicerad 2015-01-23 11:20:24

Glöökler har så sjuuukt fina saker!!

Svar: Ja verkligen! Älskar märket så jag skulle kunna köpa hela deras sortiment! :D
Angelica Karlsson & Jalonen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela