Dagens Wanties Kerrits ridbyxor

Publicerad 2015-01-19 09:32:44 i Angelica Karlssons inlägg, Wanties,

Jag vet inte hur länge jag har suktat efter dessa ridbyxor. Dom ser inte bara otroligt sköna ut utan de är lite över det vanliga också måste jag säga. Det är som ridtajts och hur skönt skulle det inte vara? Dom har även ett par ridbyxor som det inte skulle bli så vart att rida i på sommaren, hur skönt? 
 
Jag tycker ni kan gå in på deras HEMSIDA och titta lite och läsa om deras ryttarutrustning. 
 
 
Detta är ridbyxorna som ska hålla värmen ute på sommaren. De har sillikon morätter för bättre fäste i sätet. Finns i olika färger. 
 

Kommentarer

Postat av: Ebba Carlström

Publicerad 2015-01-19 13:13:35

Jag vill med ha,tänk vad skönt att slippa knappen...

Svar: Ja eller hur? fy vad skönt att inte behöva dra loss tyget från skinnet på sommaren när man svettats som en gris haha! :D
Angelica Karlsson & Jalonen

Postat av: Lina

Publicerad 2015-01-20 19:23:56

Verkar vara perfekta till sommaren, ser dessutom ganska sköna ut =)

Svar: Ja eller hur? Står högt på önskelistan! :D
Angelica Karlsson & Jalonen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela