DIY till stallet

Publicerad 2015-01-14 09:33:00 i Angelica Karlssons inlägg, Tips,

Jag är en person som ÄLSKAR att göra saker själv. Det enda är att jag oftast inte blir färdig med mina saker för jag kommer på något annat jag ska göra. Men här kommer en hel hög med saker som jag lätt skulle kunna tänka mig att göra om jag hade en liiiiten hjälpande han så jag blev färdig.. ;)
 
Ett perfekt sätt för mig att förvara mina schabrak och lättare för dom att torka.


En sadelbock. Det är aldrig fel när man ska byta schabrak eller putsa sadeln.
I dagens läge är Jane putsbock. Denna skulle man även kunna måla i vilken färg man vill.


Snyggt sadelskåp eller inte ha några sadelhängare i och bara ha till förvaring.


Ytligare ett skåp.


Eller har man en sadel bock kan man göra detta skynke och ha alla sina putssaker i.
Mycket smidigare än att har putssakerna en bit ifrån sig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela