Fall off virgin

Publicerad 2015-01-17 14:49:37 i Angelica Jalonens inlägg,

Alexandra for av för första gången igår. På Cazzant, det hade ingen trott! Hästarna såg något spöke i skogen och Cazzant drog iväg i en liten bockserie, inte lätt att sitta kvar då inte. Wilma red en SUPERPIGG Krille som självklart också drog iväg. Wilma höll sig dock kvar, hon satt dock fram på manken ;)
Vi bestämde oss för att inte riskera något mer utan vände hemåt igen. Där vi bytte utrustning på krillebus och gav honom en ordentlig genomkörare i longering. Han frustade och frustade så det verkade som att han tyckte det var skönt att bli av med all överskottsenergi. Lâse får jag ta tag i nästa vecka. 
På Söndag ska förhoppnignsvis både Krille och Lâse gå ett hopp-pass så då gör dom ju av med lite energi igen. 
 
Ikväll ska jag och min finaste gå på bio, vi ska se "Wild" och hoppas på att den är bra :)
Uppdaterar igen senare ikväll. Jag ber om ursäkt för min frånvaro här igår, tur jag har en bra bloggkompanjon som håller ställningarna även när jag har fullt upp och inte hinner skriva något här!
 
 

Kommentarer

Postat av: Michelle Petersson

Publicerad 2015-01-17 15:01:54

Åh va mysigt med bio :D Hoppas du får en TOPPEN lördag.
Kram

Svar: Ja det är allt något speciellt med bio ^^
Angelica Karlsson & Jalonen

Postat av: Isabelle Johansson

Publicerad 2015-01-17 21:40:43

Kul med bus hästar ju :D

Svar: Haha ja det är skoj ;) tycker dock dom kan lyssna när man säger stopp :)
Angelica Karlsson & Jalonen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela