I morgon händer det grejer!

Publicerad 2015-01-14 23:04:40 i Angelica Karlssons inlägg,

I morgon kommer hovslagaren och ska sko Jane. Tro det eller ej men Jane har haft en lös sko sedan i fredags utan att tappa den!! Vad hände där liksom. Jag tänkte mig en låååång härlig dag i stallet i morgon. Efter hovis vart där ska jag se till att orka ge mig ut på en tur i skogen med Jane som är fullt utrustad om fötterna. Nu kan snön komma utan att jag klarar helt enkelt. Nu ska vi sätta igång och rida ordentligt efter våran ofrivilliga vila, som jag längtat! Detta året ska bli vårat! 
 
Detta ska vi komma till igen!
 
 

Kommentarer

Postat av: nikki

Publicerad 2015-01-15 11:36:41

Va e de me skimmlar å va så äckligt snygga i orange???

Svar: Jadu bra fråga! ;D Lycklig är jag hur som att hon är så himla snygg i orange (favoritfärg) ;)
Angelica Karlsson & Jalonen

Postat av: Michelle Petersson

Publicerad 2015-01-15 18:46:42

Åh vilken snygg outfit! Är så himla snyggt med orange - Love it :D
Kram

Svar: Tack jag bara ÄLSKAR den! Bästa köp jag någonsin gjort tror jag! :D Kram!
Angelica Karlsson & Jalonen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela