Klantarslet Karlsson

Publicerad 2015-01-23 12:06:00 i Angelica Karlssons inlägg,

Stallet gjort. Jag kan säga att jag har inte mycket lust med något för tillfället.. Jane blir igenom kollad varje dag men inte mer, lite mys blir det också såklart! JAG LOVAR ATT JAG KOMMER KOMMA IGÅNG I FEBRUARI!!
Då kommer det bli en hel del förändingar och det ser jag bara positivt!
 
Mend et är inte helt händelselöst ändå. Vi fastnade med bilen i snön på stallplanen och David blev lite grinig över det hela men jag som är vid detta laget otroligt van att putta och skotta fram en bil trots inget körkort tog det hela med ro. Jag hämtade skyffeln och började skotta och dirigera David hur han skulle ställa däcken och när han skulle gasa. Vi kom loss efter att jag puttade lite på bilen. En gång per år får jag göra detta så det är standard nu liksom.. ;)
Men när jag ändå stod där och puttade på bilen, vad tror ni att jag gör? Klart som fasen att jag ska slå i mitt andra hela knä i dragkroken på bilen... SMIDIGT KARLSSON, SMIDIGT......
 
Detta vill jag ha! Sommar, sol, värme och bara ha det gött!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela