Lilla grållan

Publicerad 2015-01-24 17:28:12 i Angelica Karlssons inlägg,

Stackarn tror väl att jag har glömt henne eller något men jag känner inte inte alls på topp. Idag var jag uppe och fixade och myste med henne iaf. Jag och David har idag hela tre år tillsammans och firar det såklart. Det blev lyxfrukost och en chakladask. Vi har bara spenderat tid tillsammans och i kväll ska vi på bio. 
 
I morgon lovar jag att pyssla ännu mer med Jane. Knät är inte över lycklig att jag går för mycket eller att jag står för länge så det blir inte mycket tid avsatt i stallet just nu men jag känner att huvudsaken är att jag ser till henne och fixar. Hoppas att knät kan bli bra!
 
Såhär glad är Jane över att se mig för tillfället..
 

Kommentarer

Postat av: saga

Publicerad 2015-01-24 21:37:01

Vad stora hennes öron såg ut haha :)

Svar: Haha gör dom? har jag inte tänkt på x)
Angelica Karlsson & Jalonen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela