Lyrisk!

Publicerad 2015-01-14 15:07:18 i Angelica Jalonens inlägg,

Min fantastiska Lâse! Vilket underbart pass vi fick idag! Hon lät mig känna på hur det känns att blli lyft in i hennes galopp istället för att som i vanliga fall småspringa in i galoppen. Hon lät mig känna på  hennes förvända galopp, i balans! och allt detta gjorde vi flera gånger! Inte en enda gån ramlade hon in i galopp och inte en enda gång kändes hon obalanserad i den förvända galoppen. Det här var just vad jag behövde, nu ska vi fortsätta jobba mot den här fantastiska känslan sen får ni se upp där ute!
 
 
 
 
 
Ber om ursäkt för den usla kvalitèn på den sista bilden... Missade att ändra ISO-inställningarna på kameran, så kan det gå ;) Så här såg hon i alla fall ut idag, min fina drottning <3

Kommentarer

Postat av: Josefin Nilsson

Publicerad 2015-01-14 20:46:00

Riktigt bra blogg ni har! :)

Svar: åh vad roligt att höra!! :D
Angelica Karlsson & Jalonen

Postat av: Nikki

Publicerad 2015-01-14 22:43:56

fan va härligt att lääääsa :):) ni är 2 grymma Angelicor ❤️

Svar: åhåhåhåh! Vad glad jag blev av din kommentar! :D Tack snälla! <3
Angelica Karlsson & Jalonen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela