Packa packa packa

Publicerad 2015-01-28 17:52:50 i Angelica Karlssons inlägg,

Idag när jag var i stallet valde jag att packa alla Janes sker så jag har det gjort och det är då också väldigt lätt just på fredag och i morgon hinner jag inte heller att stå och packa hennes saker. Så det fick bli idag. Skönt att få ordning på allt måste jag säga. 
HA HA fick nästan ner ALLA mina schabrak i en stor höpåse från Hööks! Man kan bära alla i den iaf hurvida dom ligger i eller "på" är inte relevant.. :D
 
 
Efter allt sånt var färdigt så passade jag på att busa med Jane. Det är helt otroligt roligt att busa med henne hon ger verkligen hundra när man busar till det och det är så otroligt roligt! :D Skulle ta lite bilder på henne och jag måste säga att dom var otroligt charmiga. Vet inte vem som tagit min häst och bytt ut helle mot en lama?!
 
HAHA denna bilden är ju bara så underbar!!! Trodde jag skulle skratta ihjäl mig när jag såg den!
 
 

Kommentarer

Postat av: Isabelle Johansson

Publicerad 2015-01-28 21:06:45

Söta bilder ;)

Svar: Haha tackar! Känner att jag är en stolt ägare och fotograf ;)
Angelica Karlsson & Jalonen

Postat av: Jolin Berg

Publicerad 2015-01-28 21:16:12

Haha söt häst :)

Svar: Haha Tack! Ja hon är allt lite charmig! :)
Angelica Karlsson & Jalonen

Postat av: frameit.webblogg.se

Publicerad 2015-01-28 21:18:47

ååh va söta bilder :D

Svar: Haha Tackar! :D
Angelica Karlsson & Jalonen

Postat av: Marie

Publicerad 2015-01-29 00:22:29

Det är det mest graciösa och fantastiska jag set..! Hahahhahaha! <3

Svar: Haha kan inte annat än att hålla med dig!
Angelica Karlsson & Jalonen

Postat av: Sara Fryk

Publicerad 2015-01-29 18:28:04

Alltså! HAHA, söt häst! :D

Svar: Haha visst är hon? ;)
Angelica Karlsson & Jalonen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela