Rökning vid stallet

Publicerad 2015-01-21 07:07:00 i Angelica Karlssons inlägg, Diskussion,

Alltså NEJ! 
 
Så där hade ni min åsikt, haha! Jag tycker att det är fullständigt fel att röka vid stallet, runt hästar eller på hästryggen. Som man säger passivrökning är den farliga rökningen. Jag skulle alldrig utsätta Jane för den röken och hälsofaran.Detta inlägget blir inte speciellt långt för jag tycker det är så fel. Usch vad fel det är.
 
Vad tycker ni om att röka vid stallet, runt hästar eller på hästryggen?
 
 

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2015-01-21 19:48:36

Stort nej!
Nu är jag själv inte rökare men jag tycker det är fel!
Vad som helst kan ju dessutom hända och det lilla minsta kan det tändas fyr på.
Det sista jag skulle vilja är att det skulle börja brinna i stallet eller närheten av stallet.

Svar: Ja usch vad hemskt det skulle vara!
Angelica Karlsson & Jalonen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela