Somnar stående

Publicerad 2015-01-30 22:48:26 i Angelica Karlssons inlägg,

Anledningen till att jag har vart frånvarande är att jag har flyttat. Igår höll vi på i tolv timmar i sträck men att åka fram och tillbaka med olika lass.. somnade som en stock men sov oroligt ändå och vaknade flera gånger om. Hur som igår åt vi lunch i Skövde när jag köpte strö till Jane och åkte sedan och fixade hennes nya box så den var färdig idag. 
Idag har vi städat hela dagen och det tar alltså hundra år bara för att lägenheten var inte städad ordentligt när vi slutade in och det gjorde att jag fick sitta och skura någon annans blod bakom elementen och på dom.. Inte speciellt kul! 
Jane flyttade ju också chansen hon var så duktig när jag lastade henne. Hade repgrimma och hon stannade och kollade läget en gång men när jag sa att nu går vi så gick hon på. Duktig tjej! När hon sedan kom in i andra stallet så släppte allt spänning och hon var kolugn. Gick snällt i sin egna hage som hon hade nu på kvällen och min Jane var tillbaka! Jag ska se om jag hinner filma en rundtur i stallet snarast och visa er. 
Har tyvärr inget internet här än men ska se om jag hittar något bra som jag kan klara mig på så jag kan dela med mig här till er! Nu ska jag sova tidig dag imorgon igen! Godnatt alla fina läsare där ute! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela