Tömkörning

Publicerad 2015-01-28 22:13:51 i Angelica Jalonens inlägg,

Det var ju ett tag sedan jag tömkörde Lâse nu så jag hade inte skyhöga förväntningar direkt, men det gick faktiskt ganska bra. Hon var inte direkt avspänd och harmonsk. Men hon kunde slappna av och jobba i form delar av passet och då är jag nöjd. Nu fortsätter vi jobba därifrån så lär det ju bli bättre och bättre.
Imorgon ska jag ge mig ut på en tur i skogen med gramanen på. För nej, jag tycker faktiskt inte det är fel med graman. Jag tyckte det förr, men sedan testade jag och ändrade uppfattning helt! Skulle ni vilja läsa mer om min syn på gramantygeln och hur jag tänker vid användande av den?
 
 
 

Kommentarer

Postat av: bella

Publicerad 2015-01-29 13:03:32

ja ge gärna din åsikt om graman :)

Svar: Håll utkik, kommer strax :)
Angelica Karlsson & Jalonen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela