Vi är nyfikna!

Publicerad 2015-01-19 12:00:00 i Equu A,

Skulle vara jätteroligt om ni lät oss veta hur nu tycker vi verkar vara som personer. Det är ju inte alltid så lätt att förmedla det man vill få genom en text. En bloggares största utmaning typ ;)
Så det vore jättesnällt om ni skickade iväg en liten kommentar om detta. Vi skulle bli superglada!
När vi ändå håller på med frågor kan ni väl berätta om ni är extra sugna på något speciellt inlägg också. Videobloggar, tips, ridövningar, åsikter osv osv. Så shoot. Kommentera nu, gör oss glada!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Ebba Carlström

Publicerad 2015-01-19 13:12:27

Hej!
Jag tycker ni verkar vara 2 riktigt trevliga tjejer med självförtroendet att säga till som något är fel.Säger vad ni tycker och står för de.Rider era hästar på ett jättebra sätt och är allmänt bra människor
Någon som jag skulle vilja läsa mer av är ridövningar, jag har alltid så dåligt med kreativitet så de hade vart jättebra :)

Svar: Åh vad varm i hjärtat man blev av att läsa detta! Roligt att vi uppfattas så :DMera ridövningar - skall bli!! ;)
Kram /Jalonen
Angelica Karlsson & Jalonen

Postat av: Nikki

Publicerad 2015-01-19 21:18:58

ni är 2 personer jag vill stäla med mig hit, tror ni (uppfattar er) väldigt roliga, likasinnade som mig, ni verkar superseriösa med hästarna och vet vart ni står när de kommer till tankar å åsikter, ne mina 2 bloggbästisar hahaha 😂 kallas de att jag är stalker nu? 😂 krami

Svar: Åh gulliga Nikki!Vi vill så väldigt gärna bli stulna av dig! Vore superroligt att komma ner på bootcamp några veckor i sommar, något jag verkligen tycker vi ska försöka få att gå i lås :)
Du är världens bästa stalker ;)
Kram!
Angelica Karlsson & Jalonen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela