Skrämande mycket inspiration

Publicerad 2015-01-16 09:37:47 i Angelica Karlssons inlägg,

Jag har bestämt mig för att göra en "DIY-to-do-lista" som ska göras under detta året. Jag hoppas verkligen att jag kommer kunna göra allt detta för det skulle vara så kul.
Just nu har jag så mycket inspiration på vad ag vill göra och jag kommer minst behöva 1 år på mig att göra alla dessa saker. Jag gjorde två inlägg med inspiration både till stallet och till hemmet och det är det som ska göras. Jag ska bara kolla igenom vad som kommer att kunna vara genomförbart för mig. ;)
 
HÄR och HÄR har ni inläggen med inspiration.
 
 Min lilla lista som förmodligen kommer att fyllas på.. ;)
  • Dressyrschabrak
  • Hoppschabrak
  • Hackamore
  • Ljusstakar med hästskor
  • Virka Luva
  • Sadelbock
  • Överdrag till sadelbock med fickor
  • Tavla med bett
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela